کتابخانه Volley آموزش پروژه محور اتصال اندروید به وب سرویس با کتابخانه والی ، در این لحظه از تجاری اپ پکیج آموزشی را برای شما عزیزان اماده کرده ایم تحت عنوان آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید.این پکیج شامل فیلم های آموزش پروژه محور اتصال اندروید به وب سرویس با کتابخانه Volley و آموزش صفر تا صد زبان برنامه نویسی اندروید در قالب کتاب الکترونیکی (E-book) می باشد .
در این سری فیلم آموزشی سعی شده به صورت کاملا پروژه محور مبحث مهم وب سرویس در اندروید آموزش داده شود و در نهایت نیز پروژه ای کامل با مضمون Memo ایجاد شود.
از سری مباحث آموزش داده شده در این سری فیلم های آموزشی اندروید میتوان به موارد زیر اشاره کرد
۱- دیزاین layout, menu ,navigation Drawer ,..
۲- توضیحات کامل درباره ماهیت وب سرویس و کتابخانه های متصل کننده اپلیکیشن به سرور JavaHttpURLConnection , Volley
۳- ارسال پارامتر از اپلیکیشن به سمت دیتابیس webserver برای انجام عملیات insert, Update ,Delete با استفاده از صف درخواست های کتابخانه Volley از جمله JsonArrayRequest ,StringRequest, JSONobject ,…
۴- خواندن اطلاعات JSON از سرور و نمایش آنها در Listview با استفاده از Arrayadapter, Inflater ,…
۵- کدنویسی دکمه های Share ,App Info ,Setting,Exit
این پروژه اندروید با برنامه Android Studio نوشته شده و برای اجرا نیز از Genymotion استفاده شده.همچنین از Wamp server و کتابخانه Volley برای اتصال به سرور استفاده شده است.
همچنین بخوانید: کتابخانه volley در برنامه نویسی اندروید
همچنین این پکیج آموزشی علاوه بر فیلم های آموزشی ،شامل آموزش صفر تا صد زبان برنامه نویسی اندروید در قالب کتاب الکترونیکی (E-book) نیز می باشد.برخی از آموزش ها در قالب کتاب الکترونیکی به شرح زیر می باشد .
۱- مقدمه ای بر اندروید
۲- کلید واژه Super
۳- تهیه ابزار مورد نیاز برنامه نویسی اندروید
۴- ایجاد اولین برنامه اندروید
۵- اضافه کردن AVD(Android Virtual Device)
۶- اعمال استایل و تم برروی اکتیویتی
۷- نمایش Progress Dialog
۸- اتصال اکتیویتی ها به یکدیگر با استفاده از اینتنت ها
۹- بازگرداندن نتایج از اینتنت ها
۱۰- ارسال دیتا با استفاده از شی Intent
۱۱- فرگمنت ها
۱۲- تعامل بین فرگمنت ها
۱۳- اجرای برنامه های بومی اندروید با استفاده از اینتنت ها
۱۴- نمایش اعلامات (پیام ها و اخطارها)
۱۵- درک مفهوم اجزا یک صفحه
۱۶- چگالی و رزولوشن
۱۷- RelativeLayout
۱۸- تطبیق با جهت صفحه نمایش
۱۹- تداوام وضعیت اطلاعات در هنگام تغییرات اساسی
۲۰- استفاده از نوار اکشن
۲۱- ایجاد رابط کاربری در زمان اجرا (به صورت برنامه نویسی)
۲۲- طراحی رابط کاربری با استفاده از ابزار های نمایش
۲۳- ابزار نمایش ProgressBar
۲۴- ابزار نمایش GridView
۲۵- به کارگیری منو ها
۲۶- ذخیره و بازیابی اطلاعات
۲۷- ذخیره سازی در حافظه داخلی
۲۸- بانک اطلاعاتی با استفاده از SQLite
۲۹- تامین کننده محتوی ( Content Provider )
۳۰- ایجاد تامین کننده محتوی
۳۱- Sms , Thread , Http
۳۲- انتشار برنامه اندرورید در مارکت
۳۳- محتوی Manifest
۳۴- ابزار نمایش AutoCompleteTextView
۳۵- TimePicker در پنجره دیالوگ
۳۶- استفاده از ابزار نمایش لیستی برای نمایش لیست های طولانی
۳۷- ابزار نمایش Spinner
۳۸- درک مفهوم فرگمنت اختصاصی
۳۹- استفاده از DialogFragment
۴۰- استفاده از PreferenceFragment
۴۱- استفاده از ابزار نمایش تصویر
همچنین بخوانید: نمایش اطلاعات Json در لیست ویو با Volley
اطلاعات پکیج آموزشی :
حجم پکیج آموزشی : ۳۹۰MB
محتویات پکیج آموزشی : فیلم های آموزش پروژه محور اتصال اندروید به وب سرویس با کتابخانه volley ، آموزش صفر تا صد زبان برنامه نویسی اندروید در قالب کتاب الکترونیکی ، سورس کد پروژه کامل Memo
قیمت پروژه : ۲۵۰۰۰ تومان
منبع : تجاری اپ – مطلب دی ال
3 Comments
سلام و خسته نباشید.
با استفاده از api و کتابخانه والی میتوانم تصاویر را در اپلیکیشن نمایش دهم.حال میخواهم این تصاویر را با نام دلخواه به صورت خودکار در یکی از پوشه های اپلیکیشن ذخیره کنم.میشه راهنمایی کنید.
با سلام
شما با استفاده از کد زیر میتونید عکس رو دانلود کنید
String url = “http://i.imgur.com/7spzG.png”;
ImageRequest request = new ImageRequest(url,() {
new Response.Listener
@Override
public void onResponse(Bitmap bitmap) {
// call save image method
}
}, ۰, ۰, null,
new Response.ErrorListener() {
public void onErrorResponse(VolleyError error) {
// we have some error
}
});
و پس از دریافت ریپانس موفق (درست در بلاک onResponse ) با فراخوانی متد زیر میتونید عکس رو درون حافظه موبایل ذخیره کنید
public void saveImage(Context context, Bitmap b, String imageName) {
FileOutputStream foStream;
try {
foStream = context.openFileOutput(imageName, Context.MODE_PRIVATE);
b.compress(Bitmap.CompressFormat.PNG, 100, foStream);
foStream.close();
} catch (Exception e) {
Log.d(“saveImage”, “Exception 2, Something went wrong!”);
e.printStackTrace();
}
}
سلام. پکیج رو خریداری کردم ولی پسوردشو نمیدونم